UNIQA od lat przywiązuje największą wagę do jakości obsługi klienta zarówno w momencie sprzedaży, jak i obsługi szkód. Dzięki temu w razie nieszczęścia możesz liczyć na szybką i profesjonalną pomoc.

Wybierz dogodną dla siebie formę powiadomienia nas o szkodzie:

  • przez internet – wyślij formularz ze stron internetowych: Elektroniczne zgłoszenie szkody;
  • przez telefon – zadzwoń do Centrum Pomocy Grupy UNIQA pod numer 801 597 597 (z telefonu stacjonarnego) lub 42 66 66 500 (z telefonu komórkowego). W przypadku konieczności uzyskania pomocy na drodze lub zachorowania/wypadku za granicą po połączeniu się z Centrum Pomocy wybierz opcję „Pomoc Assistance”. Serwis przyjmowania zgłoszeń szkód Assistance jest czynny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. W przypadku innych zdarzeń serwis przyjmowania zgłoszeń szkód jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00. W pozostałych godzinach istnieje możliwość pozostawienia wiadomości na poczcie głosowej;
  • tradycyjną pocztą – formularze zgłoszeniowe znajdziesz tutaj: Druki likwidacji.

Pamiętaj o terminowym powiadomieniu UNIQA o zaistniałej szkodzie (termin zgłaszania szkody jest uzależniony od rodzaju ubezpieczenia) oraz zgromadzeniu wszelkich dokumentów niezbędnych do likwidacji szkody. W razie wątpliwości niezbędnych informacji dotyczących procedury likwidacji szkód udzieli Ci nasz konsultant, znajdziesz je także na stronie internetowej www.uniqa.pl oraz w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. Zgłoszenie szkody z wykorzystaniem formularza internetowego umożliwia dołączenie dokumentacji fotograficznej zdarzenia.

Jeżeli szkoda, którą zgłaszasz, dotyczy pojazdu, możesz skorzystać z usług specjalistycznych warsztatów naprawczych współpracujących z UNIQA. Listę zakładów znajdziesz tutaj: Lista warsztatów naprawczych.